Blogg tomt

Som vanligt har jag inte bloggat på flera dagar, inget förvånande här inte =P

Veckan har varit väldigt lugn. Tränade Zumba och red för Jeanette i måndags, gick en runda med Vackringen i tisdags. Avbokade mina träningspass då jag hade apont i ryggen. Inte konstigt att jag hade de då 4 kotor lekte slalombana i ryggen på mig - Aj som f*n att rätt till dem säger jag bara! Efter jag varit hos massören igår morse och fixat detta hade jag förbud mot de mesta "Gör nu inget som gör att du belastar snett". Dvs de mesta.. Men blev iaf 30 min promenad på löpbandet innan jag åkte ut i stallet. Helt i onödan kom jag på när jag kom ut - Skulle ju ta in vissa hästar. Dvs jag gav hö och gick en runda för att kolla upp terränghinderna i skogen, bank och vatten =D Åkte tillbaka senare, fixade stallet och tog in. Vackringen fick en omgång med borsten - mysigt tyckte han. Börjar bli fin i pälsen nu, nästan fällt färdigt! =)

Kvällen spenderades i soffan fixande med en lite grej till nästa vecka ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Bla bla bla :)

2011-04-03 @ 17:51:02
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0