Söndag!

Jaha, då var helgen slut för denna gången! =)

Dagen började med morgon fodring och utsläpp i stallet - älskar att gå omkring där på mornarna och bara mysa. De är verkligen en lyx som inte alla har! Smörjde mina saker ordentligt innan jag tog tag i stallarbetet. bägge hästarna fick vila iom de gått hyfsat hårt två dagar i rad, de verkade nöjda med de också. M har fått gå i stora hagen hela dagen och de är inte många gånger han lyft på mulen - han som brukar stå och stirra i tomma intet mest alltid =P 
De nya hagarna håller på att bli klara nu så snart får mina pojkar gå tillsammans igen, tror de saknar varandra lite! <3

Efter de åkte jag till Staffanstorp och tatuerade mig! De har varit på G läänge men nu blev de äntligen av! Bara bästis som har vetat något om de hela men mamma accepterade det bra när jag sa de till henne efter =P



Helt ny här dvs svullen och röd. Men blir fin när den läkt =)


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Sv: Snyggt! Min pojkvän är helt såld på ankare! Allt ska vara oldschool.. Ankare, hjärtan, segelbåtar och liknande! Hade gott! /Maria

2011-05-05 @ 11:26:04
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0