Finaste Prinsen!



Tror ni att min kille ens viftade med ett öra när jag satte mig i vagnen? Han visade inte ett enda tecken på att han inte ville eller vågade, fina fina kille!! ='D Nu ska vi ta de försiktigt och varva körning, både utan och me mig i vagnen, med promenader ett par veckor så han får upp kondition och muskler!

Igår när jag va i stallet fick jag veta att Hippo blivit körd mycket förr och Sandra ville gärna prova om det gick igen, någon dag. Men när vi gick där och höll på så fråga hon om vi inte kunde kolla om vagnen passa. Å när hon plockat in honom så sa hon "äh va fasen, vi kollar om de går att köra honom. Och de gick de, utan några som helst problem! Tjoho =D



Jag och Sandra bakom Hippo, Annethe på Viktoria och hundarna bredvid gav vi oss ut på en tur! =)

Kommentarer
Postat av: Lisa - dressyrfokus

Vad mysigt med en körtur! :)

2011-08-26 @ 00:10:42
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack! :D

Det är lite ihopploockat.. Men själva tränset i grunden, är ett Cheval som är köpt hos Växjö Ridsport. Nosgrimman är en Henri de Rivel och är köpt på City Gross, pannbandet är ett swarowski.

2011-09-27 @ 11:34:41
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0