Hektiskt!

Sista dagarna har som jag trodde blivit hektiska men roliga. Festen blev toppen och alla var nöjda och glada =) Mamma fick de hon hade önskat sig och lite till, kul!

Nu börjar en ny vecka och allt återgår till de normala. Träningen ska återupptas, hästarna ska motioneras - Lilleman ska få prova vagnen - och de ska jobbas. Helgen innehåller jobb i Annelöv, lördag söndag, och bingon, söndag. Härligt att ha och göra! =)

Några bilder från den senaste tiden!



Emmson jobbar och leker samtidigt =P



Min kusin Karro var också lika snygg!



Jag har blivit blond! =)



Jag har plockat på mig vuxenpoäng!



Tydligen stavar jag fel också



Labbråtta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0