Mer tid?

Någon som kan tänka sig att ge mig mer tid fram till på lördag? =) Har kommit fram till att jag behöver det om jag ska hinna med allt.. Denna dagen är helt fullbokad med jobb men från och med imorgon efter jag slutat jobba fram till lördag fm ska jag helst ha hunnit:

* Frissan imorgon kl 15, klipp och färg.
* Städa mitt rum (Ett måste då jag ej själv ska sova där)
* Fixa naglarna
* Duka inför Lördag
* Va social med min släkt/vänner som kommer fredag
* Hämta kusinen på stationen i Lund kl 20.30 fredag
* Stallet, motionera bägge pojkarna
* Släppa ihop M med sina nya hagkompisar (lördag morgon)
* Sova lite kanske?

Torsdag, fredag jobbar jag ju till 14 så har ju förstått att de inte finns på kartan att jag hinner allt.. Tyvärr får hästarna lida troligtvis och vi får ta nya tag på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0