Måndag!

Gårdagen var helt underbar när jag äntligen fick träffa Emmson!! =D Satt och snacka hur länge som helst om allt och inget, gick till bykrogen och åt, sen snacka vi lite till! Var väl hemma vid halv tolv igår! Nu är de som det ska vara!
Blir mer Emma idag då jag strax ska köra bort dit sen åka med henne och hämta lite saker! =)

I övrigt har de inte direkt varit en toppendag.. Min vackra markerade lite när jag var ute igår men idag var han riktigt halt.. =/ Kände och klämde men verkar som om de "bara" är en liten hovböld. Mulle gav mig tips på hur jag kunde göra så hon kommer ut imorgon och hjälper mig! Tack <3
Lille man har fresten börjat med en rolig/skum sak som jag ska försöka filma imorgon så ni kan få se =P

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu é de som de ska ja - Emmson & Petra i samma landskap :)

2011-02-09 @ 11:23:40
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0