Måndag!

Ny vecka - Nya tag - Nytt liv!

Fom idag ska jag vara nyttig, sluta med godis, kakor, läsk osv. Nu ska de bli hårdträning på allvar! Veckan börjar med (troligtvis) styrketräning senare. Imorgon har jag bokat in ett Core pass och fredag ett Step pass. Lördag blir de dans till SANNEX =D Utöver de har jag planerat mycket ridning och longering av Lilleman. Jäklar vilken form jag kommer bli till sommaren! Eller nått ^^,

Helgen har varit bra - Donken och bio i fredags. Taco och dans i lördags. Jobb, stallmöte och Fondue igår. Man ska definitivit inte klaga över att jag inte har det bra! =)
Mina Vackra <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Heja heja oss :) Vi ska klara detta.. Dax för "kvällsmat" nu, kyckling :)

2011-02-28 @ 20:36:39
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0