Presentation!

Har inte presenterat mina djur än så idag känner jag att det är dax!

Saint Michael xx
"Micky, Vackringen, Hjärtat, Gangster" Kärt barn har många namn! Denna kille är en vallack född 28 April 1995. En mycket go individ med en arbetsvilja som inte går att beskriva med ord. Han älskar att arbeta och försöker i alla lägen göra rätt. Trots detta är det en väldigt svår häst att rida, han har många knappar som jag fortfarande inte hittat helt trots vi snart varit ett ekipage i 5 år! Den 6 maj 2006 hämtade vi hem honom, min lyckligaste dag hitintills. I all hantering är han den snällaste som finns, min egna gentleman! <3
Denna man har hjälpt mig genom många perioder i livet som inte varit kanon och utan honom vet jag inte vad jag hade varit för människa idag. Han har visat för mig att de alltid finns någon som ställer upp, som alltid finns vid min sida och lyfter mig när jag behöver hjälp.
Det finns inget som slår en tur ut på ängarna tillsammans med min Vackring. Han, jag och friheten <3 Känslan av att galoppera över de öppna fälten i ett totalt samspel är inget som går att förklara - de måste upplevas!!
Lilleman! De senaste nyförvärvet till gruppen är en liten shettiskille på ca 7 år. Denna grabb fick jag hem den 10 december 2010 och sen dess har han etsat sig fast i mitt hjärta, trots att han är ett monster ibland ^^, Först och främst ska vi lära känna varandra ordentligt sen är min tanke att han ska köras in till våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0