Tisdag!

Vilkan dag =D Åkte med Emma när hon hade provkörningsrunda på jobb - blev väl en 40 mil och massa skratt! Kan inte annat än va kul när EP's Duo umgås!


Snabbt hem, lite mat i magen sen vidare till stallet. Intag idag så satte en jäkla fart så jag blev klart till 17 - då tog jag ut min Vackring på gången och gjorde iordning för ridning =D <3 Han skötte sig bra mycket bättre än jag trodde, lite på tårna i början och lite stel men jag är mer än nöjd!! Inga tecken på ömhet i hoven heller, snacka om lycklig Petra =D
0905


Kvällen fortsatte med en gruppträning på gymmet - Core stod på Schemat. Ett pass jag ska försöka vara med på fler gånger. Grymt jobbigt för musklerna i mage, rygg och ben - men ack så effektivt!


Nu ska denne svensken gå och sova - Ny dag nya möjligheter imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa, man har liksom lärt sig hänga me ;)



Bara skryt om ditt corepass va - ja lovar ja ska bättra mig :P

2011-02-23 @ 06:34:08
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0