Måndag!

Har blivit lite lite bloggning sista dagarna, dax att ändra på de

Fredag - En toppendag!
Hovis kom på morgonen och mina pojkar fick komma ut igen =D Fortsatte sedan till gymmet där de blev ett lätt konditionspass, till stallet igen och plocka in innan jag, Emmson, Mamma och Göran styrde mot Höör för middag på Jernkällan och sen Bowling. Snacka om att man inte är lika bra i verkligheten som på wii! =P Kvällen avslutades hos Emma och massa snack!

Lördag
En hyfsat lugnt dag. Var på jobbet en stund och träffade ett par som ska ha fest hos oss den 14 Maj - trevligt! Efter de blev de dusch och fix innan de blev middag i Stehag och via Eslöv till Dammstorp och SANNEX =D Inte kanonmycket dans men himla trevligt ändå!

Söndag
Träffade en personlig tränare och gick igenom ett bra träningspass till mig, nu jäklar ska kroppen trimmas! Efter de blev de stallet och intag av alla hästarna innan Lilleman fick sig en omgång med borsten - jäklar vad han fäller just nu =O Kvällen fortsatte hem till Tomas där han bjöd på mat och en film!

Dagen bjuder inte på allt för mycket, jag ska träna och sen ska hästarna få lite uppmärksamhet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0