Torsdag

Idag har jag varit både lat och duktig =)

Förmiddagen spenderades i soffan med en bra film, vid 13 åkte jag ut till stallet och motionerade Lilleman - han fick sitt första riktiga pass i longering. Det gick mestadels bra, han var förvirrad som fasen stundtals vad han skulle göra men lyssnade för de mesta på mig. Då blev han istället stark som en oxe och fick en jäkla fart på de små benen! =) Men är supernöjd med honom. Avslutade passet med att gå bort till vagnen som står på gården och så fick han stå mellan skaklarna och känna dem mot sidorna, funkade väldigt bra! Blev lite rädd första gången han kände att han var "fast" men reagerade inte värre än att gå framåt!
http://www.youtube.com/watch?v=zsLAfaaOjEQ

Efter stallet blev de en tur bort till gymmet. Började med att sola 20 min! Satan vad skönt säger jag bara =D Dagens pass bestod av styrketräning i maskinerna. Följde mitt träningsschema och orkade betydligt fler repetioner än förra gången! Nästa tillfälle ökar vi vikten!

Tänker på stackars UAM som ska träffa Mr Doktor imorgon =/ ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

UAM får stanna för observation...

2011-02-25 @ 21:36:19
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0