En vecka kvar!

Knappt! Tidigt på lördag morgon sätter vi oss i bilen och drar norrut - slutdestination Dalarna! Det känns ganska overkligt att vi är där nu. Att tiden har gått så fort, känns som om de va typ igår Emma stod i sitt kök i Stehag och frågade mig om jag skulle med. "Jaja, klart" va mitt svar, men aldrig att jag trodde att de verkligen skulle bli av! Men de blir de, och nu är det äntligen dags! =D 



Sista veckan kommer de va en del att stå i. Jobbar 6-14.15, sen ska det fixas och donas med hästarna, jag ska hinna packa (ev även till Micky), göra om mina naglar och lägga i slingor i håret. Och utöver de gärna hinna träna lite själv med, sova får väl bli någon gång där emellan =P Vi får se hur mycket som får plats på dygnets 24 timmar.!

Jag måste typ NU bestämma mig hur jag ska göra med Micky och Lilleman. Ska M va kvar på Nedred eller ska jag lämna han till Viktoria. Ska Lilleman få gå ute dygnet runt eller ska han få komma in om nätterna? Smidigast är att lämna M till Vik och slänga ut L - då slipper mamma hjälpa mig med hästarna i större utsträckning. Är samtidigt lite så med att låta L va ute dygnet runt iom han har gräsreduceraren, vill ju att han ska kunna slippa den iaf ett tag. Dock orolig att han ska få fång isf - trots att hovis säger att jag kan vara lung.. Jag kan ju låta L va kvar inne, men känns helt onödigt att låta mamma åka dit för att mocka hans box och göra hö till honom (tar max 20 min totalt) Blir mer i resväg än tid där.. Men tror jag gör så, det är det smidigaste för mig/mamma. Så får jag kolla om någon kan tänka sig ta av han gräsreduceraren och sen sätta på den igen några timmar senare.. Aja de löser sig nog.. 

Utöver detta har även jag och fröken Emmson ett vad som ska hållas - inga onyttigheter stoppas i munnen tills dess att vi åker. Klarat en vecka nu - varför skulle jag inte klara en til?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0