Första dagen!



På väg upp, datan i knäet och musiken skråla!



Emmson blev akut kissig, blev en snabb avstick på en grusväg. Så här lycklig var hon när hon var klar =P



Liten härlig stuga med två inbyggda våningssängar! Här finns el, men inget rinnande vatten eller "riktig" toalett. Primitivt ska de va! Vi har tillgång till en annan gård en liten bit ifrån där vi hämtar vatten och duschar! =)





Idag har vi varit och tittat på Dalahästen - obligatorisk ridning gällde! Fick även här en av de första normala bilden på mig och Emmson =P



Vi gick i mål efter ett hårt Vasalopp =P



Och träffade Gustav! 



Sen åt vi glass! Emmson och Perra fick nog sockerkick dock =P

Vaknade långt innan de andra i morse så har hunnit att ligga på bryggan en stund med. Utöver dessa saker har vi även strövat runt i Mora centrum och kollat i lite affärer. Jag har ex fyndat ett par höga stövlar utan klack. 550 kr ordinariepris, 70 % rabatt på de och jag gav 165 kr! Tack för de! Fick tag i en underdel till min bikini och så slank även två böcker ner bland mina påsar - måste ju ha något att göra när de andra sover ( som t.ex. nu ;) 
Ikväll börjar dansen i Malung, blir en tripp dit för att kolla läget. Ser fram emot denna veckan som fasen - kan inte bli annat än bra!! =D

Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0