Full rulle!

Just nu känner jag att dagarna inte räcker till - någon som vill ge mig ett par timmar till per dygn? Vill hinna så mycket, men undrar om jag ens hinner med hälften. Aja, de gäller att hålla igång så man hinner med så mycket som möjligt iaf!

Dagen har bestått av jobb och flytt av Micky! Hästen va superduktig, pigg som satan men gick fram överallt utan att tveka en sekund! Tog knappt 1 timme att rida från Nedred till Pederslund. Ju närmre Pederslund vi kom ju mer på tårna blev min kära häst, han hade full koll på vart han var på väg - Lycklig häst! Fick komma ut i en hage när vi kom fram, vandra runt lite innan han hamnade vid staketet med sin kärlek Hestia på andra sidan. De är så söta där de står och ser ut att snacka så kärleksfullt! <3 



Min fina Vacka kille! Blir så glad när jag ser dessa bilder.
Gör ont i hjärtat att tänka på vad som kanske kommer att ske...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0