Hemma igen

Jaha, då va man hemma igen. Borta bra men jag älskar mitt Skåne för mycket för att vara härifrån för länge =P När vi kom hem vid 19 igår plockade jag bara ur mina grejer ur Tomas bil innan jag hoppade in i min egen och styrde mot Nedred och pussade en stund på min Prins. Finns inte mycket som är bättre än en mysig ponny och hans huvud i knäet! <3 Fortsatte sen till Pederslund och kramade på min andra kille - han va dock inte lika sugen på att mysa med mig! Haha

Dagen har varit väldigt lung, har varit hos bägge mina killar. Imorgon kommer Micky tillbaka till Nedred så då blir de bara ett stall igen. Viktoria har varit duktig och ridit M hela veckan så nu är han på god väg att komma igång på allvar igen =) Får se hur väl jag kan behålla de så, får se hur mycket min kropp klarar av...

Ska försöka få till de så Viktoria kan komma och rida min kille iaf en dag i veckan, hoppa honom till mig. Beroende på när hon får hem Malle så kanske hon kan rida någon dag mer också fram tills dess. 
Göran har semester nu så jag hoppas att han kan hjälpa mig med Lillemans vagn. Vill få honom inkörd innan sommaren är slut, tror han kommer tycka det är skitkul att få jobba lite mer aktivt =)

Nu ska jag hoppa in i en dusch, ikväll väntar gille i Trollenäs. Så det börjar bli hög tid för mig att göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0