Hjälp?

Jaha, ännu en dag närmre semestern! Ännu en dag kortare att hinna med allt =P Men de blir väl som vanligt. Imorgon kl 22 kommer jag börja packa i halv panik. Men de kommer gå bra de med, jag har ju koll på vad jag ska ha ner iaf! Sa till Emmson igår att jag skulle inte ha med mer kläder än de som får plats i min resväska, hon trodde inte på mig! Elakt! Visserligen tror inte jag det heller ^^,

Dagen består av:
Jobb fram till 14.15
Emmson och fixa naglarna
Hämta hö till min kära häst
Stall ett Micky - försöka hinna med att rida, känns långt bort, och fixa stallet
Stall två Lilleman - kolla att allt är bra och mocka hagen, ett måste!!

Fullt ös medvetslös! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0