Konstigt!

Det känns alltid lika konstigt att inte va på Granbacken en onsdag. Men självklart klarar de sig minst lika bra utan mig =) Istället för att jobba dansade jag under gårdagskvällen, varmt som fasen men trevlig (för de mesta iaf ^^,) Ikväll blir de en vända till till Malung - massa bra orkestrar så får springa runt på de olika banorna en del =P Tur att området inte är allt för stort!

Solen skiner utanför fönstret så tror att jag ska dra på mig min bikini och gå ner till bryggan att lägga mig, dagen har inget direkt planerat så ska utnyttja solen så mycket jag kan! =)



Spiller man får man se till att torka upp ;)



Vår fina utsikt har fått vissa hinder =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0