Låång dag!

Hade en väldigt trevlig, men lång lördag! Utsläpp av hästarna på morgonen, hem och gjorde mig iordning för att åka med Deléns på spelning. Vi hittade ut i skogarna till en plats som heter Norrhult, ca 25 mil hemifrån. Kvällen avverkades hyfsat snabbt och när vi sen var på väg söderut igen var kl 3. Lyckades inte sova speciellt många minuter så när vi landade i Marieholm igen hade jag varit vaken ca ett dygn. Men de va bara att sätta sig i bilen och köra ut till hästarna för att även idag släppa ut. Blev sen två timmar i fåtöljen när jag väl kommit hem och ätit frukost, minst sagt skönt! =)



Philip provade på en ny stil =P

Resten av dagen kommer mestadels spenderas precis där jag är nu, framför tvn med datoorn i knäet. Kl 19 är de dock jobb på schemat! Blir nog en tur till rövarkulan efter! =)
Våra kycklingar har fått komma ut i de fria för första gången idag, och självklart var min "Tuff" först ut! Minst av alla men utan tvekan så lever han upp till sitt namn. Därför jag gillar honom (tycker inte alls om hönsen i övrigt! =P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0