NU!! =D

Nu har jag alldeles strax packat klart allt, har bara fått vänta på lite saker som va tvugna att tvättas. Men sista maskinen är tvättad och instoppad i torktumlaren! Jag lyckades inte få ner allt i min resväska, fick ta min bag med. Men det är godkänt tycker jag! Funderar dock på kameran, ska jag ha med den lilla, den stora, bägge eller kanske ingen? Aja, de återstår att se! Sen jag kom hem har jag taggat inför veckan med Wahlströms och nu Sannex! Dansesugen till max!!

Va hon mina fina pojkar efter jobb! Micky fick gå ett lätt joggpass i paddocken - han va stel och ovillig i början men mjuknade ganska fort! <3 Blev inte speciellt avancerade saker utan mest bara massa lösgörande.. Han har otroligt mycket svårare för höger varv och jag försöker fastställa om de är pga stelhet, tänder eller kanske att han sitter fast någonstans i kroppen.. Ska se om jag kan få ut någon som kan känna på honom! I vilket fall blev han lite bättre efter massa volter. Jag fick en trevlig känsla och valde då att sluta! Alltid bäst att sluta när man är på topp !Fortsatte sen till Lilleman en kort sväng. Han verkar inte alls berörd av att hans kompis lämnat honom, går så nöjt och tuggar gräs i hagen =P


Fina killar <3

Lyckades hålla min tidsplan och 18.30 rullade jag hemåt! Åt lite mat och sen börja jag packa. Jag verkligen hatar att packa till sånt här - för avskyr att inte ha något att välja mellan när det är dags att gå ut och dansa! Så blev ju självklart alldeles för mycket kläder.. Men hellre de än för lite!

Nu ska jag gå och kolla om det sista är torrt, isf stoppa ner de sen stoppa ner mig själv i sängen. Imorgon åker vi runt 8! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0