På väg upp!

Nu sitter vi i bilen på väg upp! Känner redan hur mycket jag kommer sakna mina fina killar innan jag är hemma igen, länge sen jag va ifrån dem så här länge, första gången med Lilleman! Men de har de bra där de är, snälla männsikor som pysslar och fixar. Taack för all hjälp!

Jag vet att när veckan är slut kommer jag både längta hem och inte. Först och främst, vem vill lämna en vecka med massa dans? Inte jag iaf! För de andra, semestern är slut och vardagen återgår till de normala. För de tredje, jag måste plocka tillbaka min Vackring till Nedred.. Inte för att det är direkt dåligt där - utan för att han trivs så bra på Pederslund! Men de är bara att rida "hem" igen och fortsätta som vanligt. =)

Ska försöka uppdatera dagligen om våra äventyr! Säkert någon som är nyfiken på vad vi sysslar med om dagarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0