Tisdag!

Jaha, då har det blivit tisdag! Under gårdagen hände de inte allt för mycket, vi åt frukost kl 11.30 ( jag va vaken från 8.20 =P) sen åkte vi till Leksand och vandrade omkring på Claes Olsson och lite andra småaffärer. Hittade en sladd jag behövt ett bra tag, ett par jeans, strumpbyxor och ett par nya skor. Precis likadana som jag redan har - underbara att gå i och funkar kanon till att dansa med! =) Efter de så åkte vi hem till de som äger stugorna vi bor i och åt lite middag och snackade om allt möjligt. 

Dagen har ännu inte något planerat, vi får se vad som händer. Vädret börjar iaf bättra sig occh solen försöker kämpa sig igenom molnen. Vem vet, blir kanske möjlighet att lägga sig på bryggan en stund idag =) 

I övrigt har vi de kanon här uppe, skrattar mängder och håller på med allt möjligt skit =P Fördelen med att va vaken så långt innan de andra är att jag kan reta dem för alla deras udda ljud de gör medan de sover. Å de är inte bara ett! Haha

Mina fina Killar verkar ha de kanon där hemma. Viktoria tar väl hand om min Vackring och Mamma är och tittar till Lilleman var och varannan dag. Tack för all hjälp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0