Dagarna de går..

Snart går vi in i första dagen i Juli månad, tiden går så grymt fort - va ju inte så länge sen man längtade efter sommaren. Snart är den ju över igen!?

I tisdags åkte jag och min vän till Ullared och Gekås, lite snabbt bestämt på måndagen =P Men trevligt hade vi!
Hittade en buttericks affär, Emmson kunde ju inte hålla sig från att prova!
Aj Lajk ;)



I övrigt så jobbar jag på. Både på verket och på Granbacken. Tiden räcker inte riktigt till men va fasen gör de?! Mina kollegor är grymt härliga så jag klarar mig genom dagarna trots tidiga mornar =P

Snart är de MALUNG =D Bara 16 dagar nu, helt galet! När vi börja räkna på de va de liksom 16 Veckor!! Fröken virrig här får ju snart börja planera!

Helt virrigt inlägg men va fasen gör de? Jag skriver iaf!
Nu ska jag och Tomas ut och gå en sväng! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0