Bästa

De finns en människa som inte är som alla andra. Hon är min bästa vän, min tvillingsjäl <3

Hon är den som vet allt om mig och utan att jag behöver säga så vet hon vad jag tycker och tänker. Hon ställer upp för mig i vått och torrt. Hon finns där alltid - vad saken än gäller! Vi har samma språk, vi förstår varandra utan att behöva förklara saker och ting. 

Denna människa har jag haft som en bekant ett bra tag, vi träffades när de va dans, åt lite tillsammans någon gång ibland - inte mycket mer. Sen hände något i slutet av förra sommaren, vi började snacka mer och mer. Började bli vänner, började lära känna varandra på riktigt. Det är inte många månader sen vi började prata på allvar men ändå finns de ingen annan jag litar på så mycket som denna tjej. Det går inte en dag utan att de går iväg ett 20tal sms minst. Varje helg är de dans och självklart ses vi innan och käkar något gott och snackar massa skit. Vad skulle vi annars göra?

De finns ingen som du - de hoppas jag att du vet. Du är den där vännen man går och väntar på ska komma, den man kan vara sig själv med i alla lägen. Jag ser fram emot många år med din vänskap vid min sida! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart vännen - "inte ett öga e torrt..."

Känner precis likadant för dig, du är den ja kan prata om allt med, ingenting känns fel att prata med dig om - two heart one soul...

Friends forever vännen <3

2011-03-06 @ 14:08:09
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0