=)

Gårdagen var himla lugn på förmiddagen sen blev de helt plötsligt stressigt! Åkte till Granbacken vid 14.30, fixade lite inför dagens dans. Kom inte därifrån fören 16, 30 min senare än planerat. Till stallet i en jäkla fart för att hinna med de jag planerat innan jag skulle va på gymmet kl 18.30 för ett Core pass. Jag hann i tid - men glömde plånboken i stallet, glömde tömma gödselkärran och glömde fylla på vatten till hästen =P Illa!!

Vackringen fick iaf gå en kort stund på tömmen bara för att röra på sig. Han fick själv välja tempo och fattade galopp flera gånger självmant - min häst är pigg! =) Känns underbart!
Pratade med stallets dressyrtränare i måndags och ska börja träna för henne så fort jag känner att vi är igång tillräckligt =)



Liten filmsnutt från idag http://www.youtube.com/watch?v=G1AXpEHpjPo


Nu ska jag åka ut i stallet med mamma, sen åker vi och handlar inför kvällens dans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0