Fredag!

Torsdag var en himla lugn och skön dag! Stallet, massage kl 14 sen ut till Eko och handla lite isolatorer och tråd - har bestämt mig för att mina pojkar ska få gå i en större hage med lite gräs och då krävs de 2 nya trådar i den. Imorgon börjar jag mitt arbete sen får vi se när jag är klar =P Är väl ändå 200-300m som ska stängas x 2.

Idag är de full rulle - kl 9 ska jag vara i Lund för färgning och klippning av håret =D Har inte riktigt bestämt mig hur de ska bli, men de kommer hända lite saker iaf! Efter de ska hästarna få sin beskärda del av uppmärksamhet <3 Slutligen är de gruppträning på gymmet kl 17.30- en step grupp. Ska bli spännande att se om de är något för mig =) Skulle de vara så att min bil inte är lämnad till verkstaden när jag kommer hem får jag åka och göra det med. Men hoppas och tror att mamma och Göran har fixat de tills jag kommer hem!
Nu ska jag se till att få lite mat i magen sen rullar bilen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0