Måndag!

Satt i skolan halva dagen - ungefär från lunch fram till kl 15. Körde sen till stallet i en jäkla fart för att träna för Jeanette för första gången! Gick kanonbra! Micky skötte sig för det mesta och jag fick tips och ideer på vad jag kan göra för att få honom mer avslappnad. =) Vi gick tillbaka till unghäst ridning och då gick han riktigt trevligt till sist! Längta till nästa träning redan innan jag hade hoppat av! 

När jag var klar i stallet styrde jag bilen i riktning mot Stehag och Emmsons place. Här bjöds de på middag innan vi bytte om och - bokstavligt talat - sprang till Zumban! De är nog fasen den roligaste typen utav träning =D Trots att jag känner mig helt jäkla lost ibland så har jag hela tiden ett leende på läpparna! Lagom svettiga återvände vi till Emmas soffa och glodde på "En unge i minuten" - Ibland undrar jag om jag verkligen vill ha barn =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0