Måndag!

I måndags fick bägge djuren + jag själv röra på oss. 
Lilleman fick ett tömkörningspass med inriktning svänga - stanna - stå still tills jag ja annat. Han fattar tygeltagen väldigt bra nu. Stanna och stå still var stårt de första 3-4 gångerna men sen gick de superbra. Han lär sig så himla fort! Har nog hittat en vagn som vi kan arbeta lite med och göra till en rockard till honom =D Nu ska jag bara ta hem den så jag kan få hjälp med att bygga om den sen ska de på vagn! 

Vackringen fick gå ett kort pass i paddocken med gramanen. Något han verka gilla. Va himla mjuk och så otroligt härlig i form och takt! Vet inte var denna hästen kommer ifrån, men inte fasen är de samma häst som jag haft innan <3

Dagen avslutades med att jag åkte till Emmson för hemalagad pizza innan vi styrde skorna mot Zumbaträningen! Satan vad kul den träningsformen är! =D Efteråt satt vi och snacka om allt möjligt skit, alltid lika trevligt!



Två fina killar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0