Måndag!

Vilken helg! =) Lördag var så lugn så på morgonen, åkte till stallet och fixa, tömkörde min Vackra och hade senare intag. Blev väldigt stressigt hem för att göra sig iordning och åka till Bästa Emmson för att käka gott innan vi sytrde bilen mot Ekebo. Väl där blev de bra musik till Sannex, dansa inte så mycket utan lyssan och titta mest - precis lika trevligt! Fick köpt deras skiva denna gången med, tog bara ett antal veckor =P



Bästa vänner <3

Gårdagen spenderades framförallt i stallet, fick pysslat med boxarna så Lillemans vägg är nu så pass låg att han kan se ut =) Ser himla sött ut (bilder kommer ikväll). Efter de blev bägge killarna motionerade. Lilleman fick gå på banan en stund, hade tränset på och för första gången hade jag tömmarna i bettet. Han tuggade fint och verkade väldigt nöjd. Skrittade runt och tränade på att svänga, gick inte speciellt bra första minuterna men sen fattade han vad jag ville och då flöt de på väldigt bra. Avslutade med att ställa oss vid vagnen så han fick känna skanklarna mot sidorna, gick kanon!

Efter de fick Vackringen motion. Skritta först ut en sväng innan jag trava lite på gräsbanan. Hade ett lite skarpare bett än vanligt då jag egentligen bestämt mig för att rida ut på heden och han var inte riktigt till freds med de. Men i övrigt gick de bra. Tom väldigt lugn inne trots att han var ensam! Skönt!! 



Vackringen i Lördags <3

När vi hade ätit på kvällen undrade Göran om någon hade lust att följa med honom till Bjärnum och kolla läget på dansen där - sagt och gjort. Gjorde oss iordning snabbt och rullade iväg. Jag tycker det är så jäkla roligt att titta på när folk dansa, precis lika roligt som att dansa själv =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0