Onsdag!

Åkte till stallet tidigt med planen att rida Vackringen, men de ändrades hyfsat snart när de båste halv storm. Hästen är pigg så de räcker utan de. Ville inte riskera att han busa av mig när jag var helt ensam så fick ändra om i planeringen.. Istället blev de ett styrkepass på gymmet! Började på löpbandet, har aldrig varit någon som orkat springa särskillt länge. Men nu bestämde jag mig att jag skulle orka! Så blev 6 min gå och sen 6 löpning! Faktiskt stolt över mig själv - nu ska jag bara se till att öka på den siffran allt eftersom tiden går =) Efter gymmet blev de även denna gång 20 min i solen - Härligt!!

Fortsatte till jobbet där de va sådär lagom mycket att göra. Skönt! Nu ser jag fram emot söndag, Dansrforum i Huskvarna. 13 orkestrar spelar ca 30 min var, snacka om mycket dans! =) Ännu bättre blir de då Emmson också ska följa med! =D



Kommentarer
Postat av: Emma

Yeees - söndag is the shiit!

2011-03-17 @ 11:24:58
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0