Tisdag + Onsdag

Var med Emma på sin vattenprovsrunda - lika kul som alltid! Denna gången klarade vi oss utan större missöden. Bara en ganska blöt Emmson!



Är man udda så är man ^^,

Var i stallet vid 17, fixade foder och mockade lite snabbt innan jag åkte igen. Denna gången till gymmet och vad som var tänkt ett Core pass, men då de va väldigt lite folk på boxpasset efter fick de bli ett sånt med =D Gick bättre än vad jag trodde de skulle göra. Men snacka om att jag var trött i musklerna när jag kom hem, ja två dagar senare med men men =P

Onsdag blev de upp tidigt, var i stallet strax innan halv åtta, satte en jäkla fart och såg till att vara på skolan till ca 8.30. Här gick det undan! Var i skolan till kl var nästan 13, då hade jag gjort klart ett par större arbeten, härligt! 
Styrde sen mot Löberöd och Granbacken, var en sån där lagom kväll. Lagom mycket att göra, lagom mycket folk och en lagom lat jag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0