Tisdag!

Petra och Emmson på äventyr! Kan inte bli annat än galet! 
Taggtråd att ta sig igenom - Emmson på rygg i diket - Dyngsur efter dust med vattenutsläpp i Rönne Å - Klämd tå trots stålhätta!
Listan kan bli lång men detta ger nog den stora bilden =P Behöver aldrig träna magen efter en dag med den bästa, skrattat så jag har träningsvärk innan jag är hemma igen! 
Vi satt länge och försökte planera sommarens vissa danser. Blir full rulle - framförallt i Juli
  • 5 Juni Björka - Sannex, Scotts
  • 24 Juni Bäckaskog - Delens
  • 2-3 Juli Öland - Zlips, Blenders
  • 7-8-9 Juli Ekebofestivalen (får se vilka dagar man åker dit, fredag är helt säker iaf!
  • 16-22 Juli Dansbandsveckan i Malung!
  • 23 Juli Fest i Trollenäs?

Hem och sen till VC i Löberöd för att få hjälp med bland annat min axel, den vill inte som jag vill längre =/ Väl färdig där bar de av till stallet i högt tempo, mötte Göran i en korsning utanför Veberöd så han följde med och kollade på Lilleman. När han hade åkt hade jag ca 45 min innan jag skulle köra igen så fick sätta lite fart med fix av stallet. Kl 18 rullade bilen mot skrylle och ett Core pass! Snacka om att de bränner sjukt mycket i musklerna, men förhoppningsvis ger de effekt med! Avslutade kvällen med 20 min i solariet, så skönt att jag nästan somnade! =) Längtar till sommaren!!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Du glöööööömde Askeröd den 30/7 & sen Scotts på Björka 6/8 :) Olala...



Jajaja du e så duktig så som tränar - bra vännen;)

2011-03-17 @ 11:24:14
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0