Torsdag + Fredag

Torsdag morgon befann jag mig i skolan, satt och jobbade tills kl var nästan 15. Blev klar med etologin - äntligen! Fick även gjort lite annat =) Åkte till stallet efter och lät min Vackring gå lite lös i paddocken, mysigt sa han! 



Blev ett par timmar på jobb på kvällen och snacka med en familj om deras fest senare i april! Kommer bli kanonbra! =)

Fredag tillbringades hemma. Göran höll på en stund med min bil, som för övrigt låter som en kaffekokare ^^, på förmiddagen. Sen åkte jag till Biblan i Eslöv för att låna en bok, som självfallet var bortvirrad. Kul! Blev lite andra faktaböcker istället som jag hoppas kan hjälpa mig. Stallet nästa där jag tog ut Vackringen och red en stund på gräsbanan. Hade samma tänk som på träningen i måndags och försökte göra många av de övningarna vi gjorde då, men är mycket svårare när man inte har någon som hjälper en =P Och inte blev de bättre av en aspigg häst! Men då och då kom riktiga ljusglimtar fram och jag bara älska min häst <3

Kvällen spenderades på Sundspärlan. Lyckades träffa på en jag jobbade för tidigare och fortfrande har kontakt med - dock bara över telefon och genom dataskärmen. Himla trevlig att faktiskt se varandra! Satt där och snacka om allt möjligt inprincip hela kvällen! Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0