Vilken dag!

Började som sagt med frisören, blev klippning av topparna och en ganska ljus nyans - men får se, gör de kanske ännu ljusare ;) Gick runt på stan och käka lunch och kolla lite butiker innan jag åkte ut i stallet!

Ute i stallet mockade jag och gjorde klart innan jag tog in mina pojkar. Blev dubbelmotionering - red vackringen och hade lilleman på släp. Gick bättre än förre gången, de lär sig =D Vilken tur att Vackringen är så snäll så jag kan rida honom med en hand. Var ute på gräsbanan så hade två pigga grabbar i början. Blev lite trav med och gick kanonbra! <3 Lilleman tog sig lite galopp när jag lät Micky sträcka ut ett par steg. Tyckte han var roligt! 



Inte alltid lätt att fota en stor och en liten ^^,




Min fina grabb <3



Vackraste killen i världen <3

Tuffade sen vidare till gymmet och var med i ett step pass! Kluriga stegkompinationer ibland och satan vad jobbigt det var - svetten rann när vi var klara! Gick rakt från tränsingshallen till solariumet, är så jäkla härligt att känna värme mot huden på de viset =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0