27 Januari

Idag har det inte hänt något värt nämnas.. Var i stallet och pussade på mina grabbar innan - Mysprinsen var så fin i sitt nya täcke!! Nu sitter jag i soffan och försöker fundera ut något roligt att göra ikväll - dock ser det mörkt ut! Sugen på att festa konstigt nog men inte lättaste att göra det bara sådär! Får se vad som händer, långt kvar innan det är kväll =) Imorgon har jag inget planerat heller, nattfodring av hästarna men det är ju så sent som 21-22. Innan dess ska jag försöka ge mig ut på en lång promenadrunda - kanske tom i rövarkulan?! =) Pojkarna får ta det lugnt fram till måndag, imorgon blir det nog promenad och söndag lika så! Jobbar söndag fm men hinner nog ut en sväng innan det är mörkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0