Måndag!

Idag har jag inte direkt varit speciellt effektiv, varit i stallet är väl det enda!

Idag blev det helt annan motionering än jag först tänkt, tog ett lättare joggingpass på gräsbanan. Micky är fortfarande lite stel och oriden iom så pass mycket vila sista veckan men han blir bättre var dag! =) Tog lite skutt över stocken och till min förvåning höll han sig lugn ända fram och landade i rätt galopp - fina killen <3

Imorgon blir det nog vila, för då är det Lillemans tur att få jobba - har fixat punkan på vagnen så nu kan jag köra igen! Längtar på sätt och vis efter lite snö för hur kul hade det inte varit att tolka efter honom?! =D

Älskar bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0