Ny design!

Härligt att ha en ny design, nytt och frächt får mig att få en ny energi! =)

Idag fick bägge pojkarna motionera! Lilleman tog jag en liten skogstur med och jag hade en grymt glad ponny, kan inte annat än älska hans positiva inställning! Även om han skyggar då och då så har han alltid framåttänket kvar!<3 Imorgon tror jag att vi ska ta oss lite längre ut, kanske till militärskogen? =)

Micky fick springa lite lös i paddocken, äntligen har staketet kommit upp efter stormens framgång. Dock tyckte han inte allt för mycket om det då underlaget var ganska hårt - han tog inte riktigt för sig och var ganska kort och stapplig i steget =/ Men imorgon blir det ett pass på gräset, så får vi hoppas att han trivs bättre där. Annars får jag komma på något annat vettigt! Någon som har en transport över?! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0