Onsdag!

Dag två utan mina hjärtan och det är redan jobbigt =/ bara imorgon med sen får jag träffa dem igen <3 Har blivit ganska mycket diskussioner om dem denna resa. Min bror kan inte förstå hur jag kan sakna mina pojkar redan efter en dag, och kan absolut inte förstå hur jag ser dem som mina "barn". Han fattar inte hur de är mitt allt och det jag inte klarar mig utan, för honom är det ren idioti. Han tycker att de är ju bara djur och när jag jämför dem med hans egna döttrar tycker han att jag är knäpp. Men det går inte att förklara för någon som inte varit i samma situation! Mina hästar är mina bästa vänner som finns där för mig - alltid! De hjälper mig igenom saker som är jobbigt och ger mig en glädje som inget annat kan!

Nog om det! Nu ska vi strax åka till Linköping och möta upp kusin Lisa innan vi åker hem till henne och kollar hur de bor, senare i em kommer även kusin Linda och hennes familj =)
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0