Så bra gick det!

Jaga =P Så bra gick det att hålla igång bloggen!
Varit en hektiskt vecka med ganska mycket negativt i bakgrunden.. Först och främst fick vi ett väldigt tråkigt samtal i måndags, en inom närmsta släkten hade gått bort. När jag sen kom till stallet i tisdags hade Micky trampat på sig själv så skon hängde löst och pricken över iet var att han var ordentligt varm och svullen i benet. 
Och utöver detta har vi förberett inför en stor fest i torsdags, så det har funnits och göra hela tiden. Men nu är festen avklarad - grymt roligt att jobba btw - och Micky har skon påslagen och är ren i benet igen =) Idag ska jag rida och hoppas på att det är lugnt med honom!
Lilleman har haft en väääldigt lugn period sista månaderna då vagnen har haft punka, men nu har jag fått tummen ur och ska köpa nya slangar - förhoppningsvis idag - sen ska även han få komma igång! Då han de sista veckorna haft sällskap av en busig liten unghäst så har han fått en bra grundkondis utan något arbete från min sida, härligt!! =)

Finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0