Dålig app

Min bloggapp har lagt ner för mig och jag har inte riktigt hunnit fixa med det, men nu sitter jag vid en dator! =)


* Veckan har gått i 190 och idag är första dagen jag faktiskt hinner sitta ner med datorn en liten stund. I tisdags jobbade jag 7-16 sen hem och fixa stallet, på kvällen tog jag, Ingela, Hanna, Zorro och Lilleman en långpromenad - blev nästan 9km! Riktigt härligt att komma ut och röra på mig så "enkelt" - kände mig otroligt fräch hela turen! =)

* Onsdag bestod av jobb 7-16 + 16.30-24, inget roligt att säga om det - mer än att jag trivs så himla bra på PoG!


* I Torsdags var jag hos tatueraren och diskuterade min tatuering, kommer säkert bli toppen! Ska tillbaka i nästa vecka och kolla in vad han ritat sen förhoppningsvis fixar vi tid i augusti för att göra den! Efter besöket åkte jag till Reslöv och min andra familj <3 Mös med Lillis lite och tog en mindre promenad och bara tog det lugnt.


* Gårdagen var otroligt effektiv - sjukgymnasten på morgonen, jobb 9.15-18.15, hem fixa stallet, in och äta, ut igen och red Micky lite barbacka, in och färga Emmas hår, ut igen och körde Lilleman en sväng, fodra och natta hästarna sen in och sova! =P


Dagen innehåller lite mindre dock otroligt rolig! Ska ta mig ut i stallet nu sen i em drar jag mig mot Borlunda för mat och fix och ikväll intar jag och Katrin Ekebo festivalen =D Taggad som fan!


Trevlig Lördag folket, det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0