Fortfarande ingen fungerande app..

Min app fungerar fortfarande inte =( Och sitta vid datorn gör jag ju inte så ofta längre... Fattar inte vad felet är för har plockat bort och lagt till flera gånger... Suck, irriterande som tusan!

Livet rullar på som vanligt! Har haft semester nu 2 veckor och på måndag börjar allvaret igen, ska bli så skönt att få rutin i vardagen igen =) Ska från och med måndag ha lite annorlunda arbetsuppgifter än vanligt, bara det ska bli spännande! Hehe.

Micky jobbar på och är superfin i ridningen! Ska försöka komma sätta mig vid en dator lite oftare så jag kan uppdatera hästarnas blogg med! =) Mickylilleman.blogg.se

I helgen får jag se till att ta mig till Reslöv för lite mys, bebismys! <3 Har blivit alldeles för lite sånt de sista veckorna!

Kommentarer
Postat av: emmson

Yes säger Lillis!!

2012-07-21 @ 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0