Paddan is The skit!

Tjoho! Kan skriva blogginlägg från min iPad! Dvs lite lättare för uppdatering  =)
Idag har det verkligen gått i ett! Började dagen tidigt med motion, ca 1km gå och 3,5 km jogg. Grymt skönt var det att röra på sig igen och jag ska verkligen se till att hålla det mål jag satt upp! Började sen jobba kl 9.15, var en dag med lagom mycket att göra! Såna tycker man om. Var på Pederslund ca 18.30 och då var det bara att sätta fart. Någon hade varit snäll och mocka till L så hade bara min store gris kvar, dock mockade jag ur hela boxen igår så var hyfsat rent. Strax innan 19.30 var M inne, jag hade spolat lillemans svans och bakben, hö och mat var klart till bägge och jag hade plockat fram saker för att kunna rida! Mer om det, förhoppningsvis på Micke.lilleman.blogg.se
Nu ska jag sova, blir mer imorgon! Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0