Vi gör ett nytt försök!

Ligger här i gräset och har det bra!

Min kära bästa vän har motiverat mig att komma igång igen genom att själv blogga! Så nu ska jag inte vara sämre ^^,
Kommer använda bloggen mycket till att dokumentera mitt mål för resten av året - minska i vikt och omfång, äta hälsosammare och utnyttja min tid på ett bra sätt! Hästarna kommer få en egen blogg så det kommer det inte bli massor av, detta för att Alice också ska kunna skriva om vad som hänt med Micky =)

Nu ska jag gå in och duscha och äta efter min morgonrunda. I eftermiddag sen blir det kalas innan jag äntligen åker till mina fina killar - inte träffat dem på snart 1 vecka =(


Kommentarer
Postat av: chefen

Äntligen har ja också lite rolig läsning!!

2012-07-01 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0