Vi jobbar på!

Varit fullt ös idag, härligt! Dagen började med massören kl 8, jobbet efter sen stallet och fixa till M, mat och till sist joggningtur med Lilleman =)

På jobbet idag har det verkligen varit fullt upp, mycket folk och saker att göra hela tiden! Dock gick allt som kunde fel när vi skulle stänga! Tog mer än dubbelt så lång tid idag, galet!

Nu ikväll tog jag Lilleman med mig och promenerade/sprang "Vasaholmsrundan", totalt ca 5,4km! Känns helt okej just nu men imorgon gör sig nog träningsvärken påmind! =P
Nu ska jag hoppa in i en dusch sen soova, jobb 7-16 imorgon! Då blir det lite stall innan jag förhoppningsvis sticker en sväng till gymmet!

Natti natti folket, vi hörs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0