Vilken helg!!

Jisses vilken Lördag vi fick, fan vad roligt det var!! =D Vi kom till Ekebo ganska sent och festen var redan i full gång, mängder med folk kring "vår" camping så det var bara att ta en plats och hoppa in i en konversation!

Igår gjorde jag inte mycket, tog det jäkligt lugnt på morgonen och solade mest. Lämnade Ekebo först efter lunch och sen tog det sin lilla tid hem då vi fick med oss ett släp som skulle till Borlunda. Men vad gjorde det?! Jag och Katrin spelade massa rolig musik och fortsatte festen!

Idag har jag jobbat ett par timmar på dagen, så skönt att kunna gå när jag ville =P
Nu i eftermiddag har jag haft besök av Emmson och hennes brors dotter Hanna! Det blev lite ridning på Starnan för Hanna och mys med Lilleman!
När de hade åkt hem red jag ett av mina bästa pass på Micky någonsin, vilken känsla han gav idag! Galoppen var helt outstanding! <3

Emmson visade även upp sommarens måste ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0